Nieuw lidmaatschap: te nemen stappen

Volg onderstaande stappen om een nieuw lidmaatschap te bestellen en af te rekenen via de knop WORD LID op de homepage (rechterzijde).

STAP 1: Je logt in onder bestaand inlog en wachtwoord.
Ben je je wachtwoord vergeten dan kan je een nieuw aanvragen.
LET OP!! Dat moet ook als je na augustus 2016  aangemeld bent of zelf je wachtwoord gewijzigd hebt.

STAP 2: Je klikt opnieuw aan lid te willen worden en je wordt dan doorgeschakeld naar de pagina met 4 verschillende lidmaatschapsproducten.
LET OP!! Er zijn verschillende lidmaatschapsvormen. Kies de juiste om problemen later te voorkomen. De beschrijvingen en voorwaarden staan bij de producten aangegeven.
Kies het juiste product en wanneer je de keuze maakt krijg je de uitleg en kan je op WORD LID drukken. Je komt dan op je persoonlijke accountpagina.

STAP 3: Controleer de gegevens op je account pagina en vul de ontbrekende gegevens verder aan.
Een aantal reeds bekende gegevens staan al vermeld. Je moet deze goed controleren en een aantal velden aanvullen.

STAP 4: Na invullen van je bank bij automatische incasso via Ideal en het  accepteren van de voorwaarden wordt je vanzelf, veilig naar je eigen bank verwezen en kan je direct afrekenen.

STAP 5: Zodra de betaling afgerond is, krijg je direct een factuur en bevestiging toegestuurd op het ingevulde mailadres.
Het jaar daarop loopt het automatisch en krijgt men gewoon een factuur en vermelding dat geïncasseerd wordt. Men blijft dus lid, tot schriftelijk opzegging. Lidmaatschappen lopen voor een jaar, dus niet meer per kalenderjaar.